Barvení vlasů, bude ze mne jednou zlatovláska?

23.09.2015 09:07

Asi jako většina žen mám vrtoch a tím je, že chci to, co nemám, co mi nebylo dáno do vínku. Chtěla bych mít vlasy tmavší, než je moje přírodní barva, a proto se barvím. Barvím se už moooc dlouho a vypadá to, že se ani barvit nepřestanu. Věk se mi už bohužel přehoupl přes magickou třicítku, s jejímž nástupem jsem si našla na hlavě první šedivý vlas. Všichni mě strašili, že se nesmí trhat, že na jeho místě narostou tři šediváci noví, ale já jsem neodolala. Po pár měsících jsem se uklidnila, že ta báchorka s trháním byla jen povídačka. Nicméně barvení mě baví. Když se obarvím, je to jako bych si koupila něco nového na sebe.

Vyzkoušela jsem už různé tóny od blonďatého melíru přes sytě červené vlasy až po seriózní hnědou, ačkoliv spousta lidí mi furt tvrdí, že jsem zrzka. Dle mojí kadeřnice budu na stáří šměřovat k blonďaté, takže ze mne bude vrásčitá zlatovláska, tak jsem na sebe zvědavá. Největší můj úlet byly červené vlasy. Moc jsem si je užívala, i když mi připadalo, že profesorům na vysoké se to zas až tak nelíbilo. Na červenou si dejte pozor, protože se jí těžko zbavuje. Já se jí snažila zbavit odbarvovačem a dopadlo to tak, že jsem měla zářivě oranžové vlasy, kterých jsem se v zrcadle lekla, ale naštěstí šly bez problémů přebarvit na hnědo.

Za ta léta barvení jsem vyzkoušela už spoustu značek, ale nejvěrnější jsem prozatím značce Garnier. Sem tam vyzkouším nějakou tu novinku, která se objeví na trhu, ale vždy se vrátím k osvědčené Garnier Olia. Má krásné tóny a hlavně je na olejové bázi a neničí vlasy amoniakem. Na barvení se vždycky moc těším, protože mi barva vlasy oživí a hlavně jsou pak jemnější a přijdou mi i zdravější. Jediné, co mi na Garnier Olia vadí, je aplikace barvy. Barvím se jednou za dva až tři měsíce a vždycky zapomenu, že se všechny tuby, kromě závěrečné péče, musí smíchat v misce a potom vše napatlat štětečkem na vlasy. Štětečkem se bohužel špatně dostává až ke kořínkům, a jak jím barvu nanáším, tak mi kape všude možně, takže jsem naštvaná a nálada se mi pak zkazí ještě jednou, když to po sobě musím uklízet.

Aplikaci barvy na vlasy má vymakanější L´Oréal u svojí Casting Créme Gloss, která už je také bez amoniaku. V krabičce je aplikační tuba s nástavcem, díky kterému nanesu barvu přesně tam, kam potřebuju a dokonce i v požadovaném množství. Přišlo mi teda, že barva tolik nekryje jako Garnier Olia, ale také jsem měla vlasy krásně oživené, jemné a zářivé. Barva od L´Oréalu se asi i trošku rychleji vymývá, než od Garnier, ale jinak mi přijde, že jsou oběd dobré. Finančně jsou obě značky srovnatelné, tak asi budu výběr nechávat vždy na aktuální akční ceně v drogerii.