Dětská kosmetika - když nevíte coby

23.09.2015 09:05

Když jsem byla těhotná, dostala jsem od "zkušených" kamarádek spoustu seznamů a rad, co pro dítko pořídit. Všechno bylo hrozně důležité a bez ničeho jsem se údajně nemohla obejít. Žili jsme s manželem v 1kk a já jsem si jen říkala, kam to všechno proboha dám a co s tím vším budu dělat?

Naštěstí jsem v Praze našla na internetu předporodní kurz pořádaný Maternity care. Po absolvování tohoto kurzu jsem se už tolik nebála. Uvědomila jsem si, že mám svoji hlavu, že to bude moje miminko, a že se o něj budu starat já.

Začala jsem kosmetikou. Rozhodnutá jsem byla pro přírodní kosmetiku, protože jsem chtěla dát svému miminku to nejlepší. Po dlouhém studování internetových stránek a diskuzí jsem se rozhodla pro trošku dražší, ale doufala jsem, že kvalitní kosmetiku značky Weleda. Na předporodním kurzu nám doporučili koupit vše od jedné značky, a tak jsem šla do toho. Pro začátek jsem pořídila Měsíčkovou kojeneckou koupel, měsíčkový kojenecký olej a měsíčkové rostlinné mýdlo. Do začátku ani není podle mě více potřeba, protože miminko musíte něčím umýt a pak mu zvláčnit pokožku a to furt dokola :-) Důležitá je samozřejmě ještě neopruzená dětská prdelka, na tu má sice Weleda taky přípravek, ale pro začátek jsem měla na doporučení od kamarádek velké balení Bepanthenu, který se hodí úplně na všechno.

Dcerce kosmetika od začátku perfektně seděla, nikdy neměla zarudlou pokožku, žádnou virážku nebo suchá místečka na těle. A příjemným bonusem je, že krásně voní. Doteď ráda čuchám k miminkovským věcem. Už bych do žádné jiné kosmetiky nešla a pro miminko ani jinou nedoporučila. Rozhodnutí pro značku Weleda jsem nikdy nelitovala, je sice malinko dražší, ale za kvalitu si člověk rád připlatí. Jako správná mamina jsem se snažila výrobky kupovat co nejlevněji. Nákup v drogeriích nepřicházel v úvahu ani se všemi možnými slevovými kupony. Většinou se daly nejlevější ceny najít na webových stránkách parfums nebo lékárny DocSimon.