Hugo Woman Extreme

13.10.2016 12:45

Znáte ten pocit, kdy používáte parfém už tak dlouho, že jste si na něj zvykli a jeho krásnou vůni cítíte jen pár sekund po tom, co jej na sebe nastříkáte? Pak jdete městem a cítíte okolo sebe lidi, jak krásně voní, teda většina z nich, a přemýšlíte, zda taky voníte nebo ne? Tak takovéto pocity jsem měla se svým starým parfémem, proto jsem se rozhodla pořídit si nový.

Už dlouho jsem pokukovala po značce Hugo Boss. Všichni o ní stále mluví, reklamy jsou na parfémy na každém kroku, v časopisech apod. Nabídka je opravdu velmi široká, takže jsem nevěděla, po kterém sáhnout. Malinko se mi usnadnil výběr, když jsem si všimla, že je na trhu novinka nesoucí název Hugo Woman Extreme. Rozhodla jsem se tedy pro ni, abych byla „IN“ a šla s dobou.

Parfém jsem si pořídila v největším nejvýhodnějším balení za cca 1400 Kč na Notino.cz s tím, že pokud mi nebude vonět, budu mít pro někoho hezký vánoční dárek. Pokud to ještě někdo z vás nepostřehl, tak bývalý internetový shop parfums.cz šel s dobou a přejmenoval se na notino.cz. Všechno zůstalo stejné, jen mají jiný název. Ale zpět k parfému, 1400 Kč není málo, ale pro mě je to investice na rok, takže se to celkem dá. Myslím, že značka Hugo Boss patří ještě k těm levnějším na trhu.

Nejsem zrovna nadšenec pro růžovou barvu, proto mě malinko vyděsil vzhled parfému. Na vzhledu ale přece nezáleží, tak jsem se těšila na první očichání. Parfém je v hezkém kulatém flakonu. Jednoduchost flakonu mě potěšila. Nemám ráda parfémy, které sice hezky voní, ale jejich design je tak ošklivý, že jej raději schováváte v šuplíku a nemůžete si jej ani nikam vzít, protože zabírá v tašce moc místa. V jednoduchosti je prostě krása.

Již po prvním nastříkání mezi mnou a parfémem přeskočila jiskra. Neměla jsem ten den zrovna nejlepší náladu, ale parfém mi ji hned zpravil. Najednou jsem měla pocit, že venku svítí sluníčko, i když zrovna pršelo. Parfém má krásnou svěží vůni, která vás pohladí na duši. Máte pocit, že jste se ocitli na rozkvetlé louce plné slunce. Je malinko sladší, proto se dle mého názoru hodí spíše pro mladší generaci, ale záleží na vkusu každého. Mně tento parfém skvěle sedí, dodává mi energii a dobrou náladu hned po ránu, když se s ním nastříkám, než jdu někam ven. Parfém svou vůní dodává energii, myslím, že se skvěle hodí i na sport.

Dlouho jsem přemýšlela, co mi svou vůní připomíná a nakonec jsem přišla na to, že to je moje oblíbené ovoce a tím jsou ostružiny. Ty už nyní na zahradě nenajdu a už vůbec ne v zimě, která je za dveřmi, proto jsem ráda, že budu mít ostružiny i v zimě J Další aroma, které v sobě parfém nese je osmanthus, černý čaj, podmanivý jasmín a tráva.

Jsem ráda, že také dlouho vydrží a cítím jej z oblečení, když se oblíkám. Vůni mi chválí i okolí a ptá se, co to je za hezký parfém. Dnes ráno mi dcerka řekla: „Maminko, Ty tak krásně voníš.“ To je myslím nejlepší ocenění, protože děti jsou nejupřímnější.

Pokud tedy parfém obsahuje vaše oblíbené ingredience, určitě neváhejte s nákupem. Nebo určitě doporučuji pro někoho, kdo má rád sladší svěží vůně plné energie jako dárek. Určitě neuděláte chybu.

 

Diskusní téma: Hugo Woman Extreme

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek