Malý zázrak od Mary Kay - Timewise noční sérum

12.02.2016 09:33

Dostal se mi do rukou jako na zavolanou zázračný přípravek od Mary Kay – Timewise Night Solution, noční sérum. Dle příbalového letáčku je toto sérum určeno pro suchou až mastnou pleť, vhodné také pro pleť citlivou. Timewise noční sérum je určeno pro regeneraci vaší pleti během spánku, když Vy i Vaše pleť odpočívá. 

V současnosti mám trošku náročnější období, kdy toho v noci moc nenaspím, takže pleť ráno vypadala hrozně unavená, vrásčitá, při pohledu do zrcadla jsem se cítila alespoň o pět let starší. Díky tomu, že mám problematickou pleť, tak jsem po ránu byla různě flekatá a celkově pleť působila nezdravě.  Prostě ráno se mi ani moc nechtělo dívat do zrcadla, proto jsem byla na účinek nočního séra hrozně zvědavá.

Timewise noční sérum obsahuje složky, které pomáhají minimalizovat známky stárnutí a redukují jemné i hlubší vrásky. Také díky rostlinným výtažkům a peptidům působí proti poškozování pleti, ke kterému dochází během dne působením vnějšími vlivy, stresem apod.

Noční sérum o objemu 29 ml je ve skleněné průhledné lahvičce s dávkovačem, kdy Vám k rozetření na celou pleť bohatě postačí jedno zmáčknutí. Sérum je ve formě čirého gelu s mikrokapslemi Nutribeads s vitamíny. Tyto mikrokapsle při nanášení prasknou a uvolní se z nich silné antioxidanty. Nemusíte se bát, že mikrokapsle vypadající jako růžové kuličky budete různě rozmazávat po obličeji, abyste je rozetřeli. Naopak při nanášení séra o nich ani nevíte.

Toto sérum má příjemnou gelovitou strukturu, která příjemně voní. Po nanesení lze cítit malinko pnutí, jak se pleť vytahuje, ale sérum se nanáší dle návodu pod hydratační přípravek, takže se nemusíte bát, že by byla Vaše pleť vysušená a pnutí přetrvávalo delší dobu.

Některé gely pokožku ucpou a cítíte, že pokožka namůže dýchat. Toto však není případ nočního séra. Po nanesení se ihned vstřebává a kromě slabounkého pletí ani nevíte, že jste jej nanesla. Po nanesení séra se natřete hydratačním přípravkem a šup do postele nechat sérum působit.

Ráno po nanesení ihned vidíte rozdíl.  Již po pár dnech aplikace pokožka začala vypadat mladistvěji a krásně se sjednotila barva pleti, už jsem nebyla tak flekatá jako před začátkem používání. Cítila jsem a hlavně viděla v zrcadle, že moje pleť je mnohem zdravější, hladší a už jsem se tolik nebála pohledu do zrcadla. Den ode dne pak byl efekt lepší a lepší.

Jediné, co mě trošku zklamalo, bylo to, že mi na obličeji zpočátku vyskákaly drobné pupínky. Byla jsem z toho trošku nešťastná, ale rozhodla jsem se dát séru šanci a nadále pokračovala s aplikací. Trpělivost se nakonec vyplatila a nakonec po týdnu ustalo rašení nových pupínků a staré začaly mizet. Nyní mám tedy pleť téměř bez pupínku, krásně odpočatou, vrásky z únavy postupně mizí a celkově pleť vypadá krásně odpočatá a zdravá. I když mi zpočátku vyskákaly pupínky, tak bylo vidět, že sérum má pozitivní vliv na moje rozšířené póry, ty jsou nyní mnohem méně viditelné. Nejvíc se mi líbí, jak sérum sjednocuje barvu pleti. Dříve jsem musela téměř každý den nanést make-up, než jsem šla ven, abych pleť sjednotila a nyní s používání nočního séra se už bez make-up necítím nesvá.

Po třech týdnech používání musím říct, že mě sérum opravdu mile překvapilo. Od té doby, co se můj věk přehoupnul přes třicítku, vidím, že sem tam nějaká ta vráska hlavně kolem očí se na obličeji ukáže. Už si nemůžu nalhávat, že jsou to jen vrásky z toho, jak se pořád usmívám, ale věk už se i na mé pleti začíná projevovat. Díky nočnímu séru jsem však zaznamenala, že některé vrásky nejsou tak viditelné jako dřív. Určitě budu používat sérum i nadále a jsem zvědavá, jak se podepíše na mé pleti po delším používání. Už teď se určitě těším na výsledky.