Olejová tužka od Weledy

29.07.2016 14:14

Docela často trpím na záděry, a když mám nějaké stresy, tak si je bohužel i často sama způsobuju proto, když se na trhu objevila olejová tužka od Weledy na zjemnění kůžičky okolo nehtů, tak jsem zbystřila. Dlouho jsem přemýšlela, zda to nebude zbytečnost, která mi bude ležet v šuplíku a časem skončí v koši. Pak jsem si ale přečetla pár dobrých recenzí a rozhodla se ji vyzkoušet. Hlavně také proto, že starší dcerka na záděry trpí jako já. Řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám a objednala si ji na Notino.cz, kde byla za nejlepší cenu a to za 262 Kč.

Když mi tužka dorazila, tak jsem ji hned vyzkoušela a dostavilo se velké zklamání. Tužka byla hrozně tvrdá a olejíček se na kůžičku okolo nehtu skoro nenanesl. Musela jsem hrozně tlačit a i tak byl výsledek téměř nulový. Různě jsem tužku mačkala a zkoušela, zda se tomu musí nějak pomoci, ale nic nepomáhalo. Byla jsem tedy na sebe naštvaná a tužka opravdu skončila na více jak dva měsíce v šuplíku. Sem tam jsem ji otevřela a efekt byl stále stejný. Minulý týden mi to ale nedalo, a když jsem si dělala pedikúru a upravovala si nehty, napadlo mě opět tužku vyzkoušet. Na nohách jsem se nebála na tužku přitlačit a hrot se tedy jakoby „ochodil“, byl měkčí a olejíček se začal krásně nanášet. Konečně jsem tužce přišla na chuť a pochopila její kouzlo.

Olejová tužka má celkem čtyři nástavce, takže je fajn, že jeden můžete používat na nohy a druhý na ruce a další třeba pro vaše ratolesti. Používám ji už druhým týdnem a kůžička je krásně jemná, po záděrách ani památky. Když jsem nervózní, učím se mít nový zvyk a to, že vytáhnu tužku z kabelky a začnu si místo dělání záděr kůžičku okolo nehtu mazat. Je príma, že tužka nepouští oleje tolik, abyste byli celí mastní. Tužku tedy můžete kdykoliv odložit a dělat jakoukoliv činnost, aniž byste museli čekat, až se olej vsákne nebo jste se báli, že olejem něco umažete.

Tužku používám k natírání kůžičky, aby se zjemnila. Někdo může namítnout, že to lze i jakýmkoliv krémem, ale zde je výhoda lokálního nanesení. Využívám ji ale hlavně na to, abych přesahující kůžičku zatlačila dolů z nehtu. Už si tedy neničím nehet tím, že vezmu manikúrní nůžky a kůžičku hrotem oškrábu. Manikérkám se teď asi zježily chlupy hrůzou, co jsem to dřív vyváděla, ale dřív mi to přišlo jako príma řešení. U dětí to tak ale dělat nelze, proto jsem ráda, že jsem na trhu našla vymoženost, kterou dětskou kůžičku ošetřím a zároveň upravím, aniž by byly nějaké slzičky nebo jsem jim kazila nehtová lůžka.

Olejová tužka od Weledy je čistě přírodní produkt s obsahem bio oleje z granátového jablka, je čistě z přírodních ingrediencí – bio oleje ze semen granátového jablka a extraktu z měsíčku lékařského, takže také kromě zjemnění kůžičky krásně voní.

Za sebe a svoji dcerku mohu tedy tužku jen doporučit. Nenechejte se jako já odradit počátečním tvrdým hrotem, chce to opravdu jen vydržet, až se používáním trošku zjemní. Olejovou tužku můžete používat každý den, i když máte nalakované nehty a ne jen, když si nehty na lakování zrovna připravujete. Pokud trpíte na záděry, tak určitě s koupí neváhejte.

 

Diskusní téma: Olejová tužka od Weledy

Odpověď

Monika | 02.08.2016

Ahoj, bohužel nevím, je to moje první tužka, zatím používám cca 3 týdny..

Dotaz

Klara | 29.07.2016

Diky za super recenzi, na zadery taky dost trpim, tak vyzkousim. Nevis, jak dlouho asi vydrzi?

Přidat nový příspěvek