Péče o vlasy

23.09.2015 08:56

Na moje vlasy nedám dopustit. Naštěstí nepatřím k lidem, kteří by si stěžovali, že se jim vlasy lámou, třepí, málo rostou apod. Myslím, že mohu tvrdit, že mám vlasy kvalitní. Díky tomu si mohu dovolit s účesem různě experimentovat. Když náhodou zjistím, že účes neplní moje očekávání, relativně za krátkou dobu jej mohu změnit.

Za experimenty na vlasech se snažím vlasům dopřát patřičnou péči. Nebylo tomu však vždy. Jako každý správný Čech jsem si musela projít obdobím kopřivového šamponu ve skleněné lahvičce. Už si nepamatuji jeho značku, ale ani mi to moc nevadí.

Pak jsem dlouhá léta nedala dopustit na vlasovou regeneraci značky Shauma, hlavně tu kokosovou. Tu jsem si zamilovala hlavně kvůli její. Šampon obsahuje také bambucké máslo a je určen na suché a poškozené vlasy, které má hloubkově regenerovat a dodat jim lesk. Na šamponu jsem nenašla žádná negativa, občas se k němu vracím ještě nyní, protože šampon s lepší vůní jsem zatím nenašla. Dá se také koupit kondicionér se stejnou vůní a oba jsou cenově přijatelné, jednoznačně kvalita za rozumnou cenu. Jako studentka vysoké školy jsem žádnou další péči o vlasy nepotřebovala, sem tam jsem se obešla i bez toho kondicionéru.

Časem jsem si ale říkala, že bych svým barveným vlasům měla věnovat trošku více péče a sáhla jsem po osvědčené značce a to L´Oréal Professionnel Série Expert Vitamino Color. Šampon jsem si hned od začátku oblíbila. Hned jsem věděla, že to je ta pravá péče pro moje vlasy. Již při mytí jsem cítila, že jsou vlasy vyživené a nejsou po mytí vysušené. Vlasy jsou po něm krásně lesklé. Moc jsem si oblíbila také dávkování pumpičkou, protože se mi nemůže stát, že lahvičku špatně zmáčknu a šamponu si dám zbytečně moc. Patří sice k malinko dražším, ale na druhou stranu jej není potřeba nanášet mnoho, množství se dá pumpičkou krásně regulovat, takže dlouho vydrží.

U kondicionérů nemám vyhraněnou značku. Přijde mi, že téměř všechny jsou dobré a každý svým způsobem vlasy vyživí a posílí. Nyní jsem vyzkoušela kondicionér Syoss Keratin, protože jej měli v Kauflandu v akci a byla to novinka. Zpočátku jsem byla skeptická, protože barvy Syoss mě moc nenadchly, ale značce jsem dala ještě jednu šanci. Hned po prvním použití jsem si říkala, že u něj asi nějakou dobu zůstanu, protože vlasy krásně vyživil, šly perfektně rozčesat a na dotek byly hladké jaké samet. Kondicionér je určen pro suché poškozené vlasy a má posílit strukturu vlasů, pružnost a zářivý lesk. Všechno plní na jedničku.